برای داشتن پلتفرمی سالمتر، امن تر و قابل اعتماد تر

قوانین و مقررات عضویت تامین کنندگان و تولیدکنندگان کالا در پلتفرم عمده فروشی وصادرات آرکارنو

مقررات تامین کنندگان

۱ -تامین کنندگانی که در پلتفرم آنالین عمده فروشی و صادرات آرکارنو قصد عضویت دارند باید قابلیت تامین کاال بصورت عمده و مداوم و با کیفیت یکسان را داشته باشند .
 
۲ -تامین کننده مکلف است پس از ثبت نام در زمان ورود محصولات به پلتفرم ، مشخصات کامل کالا شامل حداقل ۳ عدد عکس از کالا ، توضیحات کامل در معرفی کالا ) حداقل ۵ سطر ( ، تعداد در کارتن ، نحوه بسته بندی ، تعداد در بسته ، آنالیز یا مشخصات فنی ، قیمت مصرف کننده ، قیمت فروش در آرکارنو، تخفیفات حجمی و نحوه تحویل و زمان تحویل کاال بعد از سفارش را ذکر کند
 
۳ -تامین کننده مکلف است فرم ثبت نام را بطور کامل و صحیح پر کند و در صورت هرگونه مغایرت اطالعات و یا ورود غیر واقعی اطالعات ، از پلتفرم آرکارنو حذف میگردد
 
۴ -تامین کننده مکلف است کالای معرفی شده را عینا مطابق با توضیحات و عکس و آنالیز ارائه شده تحویل دهد و چنانچه از نظر کیفیت و کمیت کاال دچار مغایرت باشد هیچگونه پرداختی از طرف آرکارنو به تامین کننده صورت میپذیرد و جبران کلیه خسارات وارده به عهده تامین کننده میباشد

 

۵ -تامین کننده مکلف است در صورت اتمام موجودی کاال یا توقف تولید و یا تغییرات قیمت و یا تغییرات کیفیت و بسته بندی و یا تغییرات در حداقل فروش ، سریعا موارد تغییر پیدا نموده را در پنل اختصاصی خود در آرکارنو اصالح نماید و یا به بخش پشتیبانی آرکارنو اطالع رسانی نماید ، چنانچه تغییرات قیمتی و ...اصالح ننماید و سفارش برای کاالی مورد نظر ثبت شود مبنای پرداخت قیمت و محاسبه همان است که در پنل تامین کننده در زمان سفارش وجود داشته است .
 
۶ -تسویه حساب مبلغ کالای فروخته شده )چه بصورت ارزی چه بصورت ریالی ( به عهده آرکارنو میباشد و نقدا پرداخت میشود و پلتفرم عمده فروشی و صادرات آرکارنو در زمان تحویل کالا و با ارائه فاکتور رسمی از طرف فروشنده و گزارش بازرسی و با تایید موارد فوق از طرف تامین کنندگان نسبت به تسویه حساب نقدی هم زمان و حداکثر طی ۴۸ ساعت کاری اقدام خواهد نمود.
 
۷ -شرط تحویل کالا و تسویه حساب با تامین کنندگان ، ارائه گزارش بازرسی معتبر از طرف شرکت بازرسی و یا نماینده پلتفرم آرکارنو میباشد و همچنین تایید کیفیت و کمیت ارائه شده در پیش فاکتور از طرف فروشنده میباشد 

 

۸- هزینه ارسال از محل تحویل کالا بنا به عرف عمده فروشی ، به عهده خریدار میباشد و فروشنده در این زمینه مسوولیتی ندارد ، مگر آنکه تامین کننده به جهت مزیت فروش ، خودش ارسال کالا را به عهده بگیرد و در این صورت الزم است این مزیت رقابتی را در توضیحات ذکر کند
 
۹ -چنانچه فروشنده امکان فروش مدت دار کالا را دارد الزم است شرایط فروش مدت دار یا امانی و همچنین تضامین و اسناد مورد قبول در این زمینه را کتبا و با سربرگ و خود اعالم نماید تا به عنوان مزیت رقابتی به خریداران اعلام شود ، پلتفرم آرکارنو بر اساس شرایط اعلام شده از طرف فروشندگان ، تضامین مربوطه را به تامین کنندگان ارائه خواهد نمود تا امنیت مالی فروشندگان و تامین کنندگان در حوزه فروش مدت دار حفظ گردد .

 

۱۰ -فروشنده مکلف است بصورت شفاف محل تحویل کالا را اعلام کند تا خریداران بتوانند امکان محاسبه هزینه های لجستیک و حمل و بیمه کالا را داشته باشند.

مقررات تامین کنندگان

1- بازار بزرگ آرکارنو صرفا یک پلتفرم برای معرفی و فروش کالاهای تولید کنندگان میباشد و چنانچه تامین کنندگان و تولیدکنندگان موجودی از کالای ارائه شده نداشته باشند و یا آنکه تغییرات قیمت در پنل خود را انجام نداده باشند هیچگونه مسوولیتی متوجه بازار بزرگ آرکارنو نمی باشد و در صورت عدم موجودی و یا تغییرات قیمت کالا که مورد پذیرش مشتری نباشد ، سایت صرفا مکلف به عودت مبلغ پرداختی مشتری به ایشان میباشد .

2- خریداران گرامی توجه داشته باشند که در زمان تغییرات و بروزرسانی قیمت ها، ممکن است بجای قیمت اصلی کد هایی مثل 237، 211 و ... مشاهده کنند که کاملا مشخص است که این قیمت ها ، قیمت اصلی کالا نبوده و به معنی تغییر قیمت یا موجودی آن کالاست که بزودی اصلاح میگردد .

3- با شروع فرآیند خرید و پرداخت خریدار میپذیرد که با اختیار شخصی نسبت به سفارش فوق اقدام نموده و صحت اطلاعات شخصی وارد شده و تلفن و نام و آدرس را تایید مینماید و در صورت هرگونه مغایرت یا ورود اطلاعات نادرست هیچگونه مسئولیتی متوجه سایت آرکارنو نبوده و چنانچه بر اثر اطلاعات اشتباه یا نادرست وارد شده ضرر و زیانی متوجه سایت یا هر شخص دیگری گردد مسئولیت جبران آن به عهده خریدار است

۴- خواهشمند است در سفارش خود دقت فرمائید چراکه یا توجه به عرف موجود در حوزه عمده فروشی و از آنجا که کالاها در حوزه عمده فروشی با حجم بالا از انبار کارخانجات خارج میشوند ، امکان عودت و پس گرفتن کالا به هیچ عنوان وجود ندارد مگر آنکه کیفیت کالا متفاوت باشد و یا انکه دچار خرابی یا فساد باشد .

۵- هزینه و نحوه ارسال کالا در حوزه عمده فروشی به عهده خریدار است لذا قبل از نهایی شدن سفارش نسبت به برآورد هزینه ارسال اقدام بفرمائید که دچار مشکل نگردید .
۶- تسویه حساب مبلغ کالای فروخته شده )چه بصورت ارزی چه بصورت ریالی ( به عهده آرکارنو میباشد و نقدا پرداخت میشود و پلتفرم عمده فروشی و صادرات آرکارنو در زمان تحویل کاال و با ارائه فاکتور رسمی از طرف فروشنده و گزارش بازرسی و با تایید موارد فوق از طرف تامین کنندگان نسبت به تسویه حساب نقدی هم زمان و حداکثر طی ۴۸ ساعت کاری اقدام خواهد نمود.

۷- هزینه ارسال از محل تحویل کاال بنا به عرف عمده فروشی ، به عهده خریدار میباشد و فروشنده در این زمینه مسوولیتی ندارد ، مگر آنکه تامین کننده به جهت مزیت فروش ، خودش ارسال کالا را به عهده بگیرد و در این صورت الزم است این مزیت رقابتی را در توضیحات ذکر کند

۸- به کاربران اطمینان می‌دهیم که از اطلاعات هویتی و تلفنی آن‌ها تحت عناوین مختلف برای تبلیغات یا فروش به شخص ثالث سو استفاده نمی‌شود. داده‌ها و کوکی‌های ذخیره شده کاربر به صورت محرمانه نزد ما و به منظور بهبود تجربه کاربری آرکارنو باقی می‌ماند.

۹- کاربران حق ندارند که از تصاویر، متن، ویدئو و... سایت آرکارنو سو استفاده کنند. حق نشر و کپی این مطالب در انحصار آرکارنو است.
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فیس بوک تویتر پینترست linkedin تلگرام
خانه
فهرست
وبلاگ